Weten..
Succesvolle sales vereist een blik van buiten naar binnen. Voortdurend inzicht hebben in wat de klant verwacht en hoe je daar het beste op aan kunt sluiten. De zaken benoemen en meetbaar maken en op basis van gegevens bijsturen waar nodig. In de huidige markt is het niet meer voldoende om aan verwachtingen te voldoen, je moet de verwachtingen overtreffen! Customer excellence dus.
Meten..
“Grow or go” Uit onderzoek is gebleken dat dit de enige echte optie is. Wij vinden het daarom belangrijk dat organisaties een effectieve groeistrategie ontwikkelen, realiseren en onderhouden maar ook weten hoe dit effectief bij sturen. Weten door te meten: over de markt, de concurrentie, de processen en ook de prestatie van de medewerkers. Op basis van de hieruit voorkomende KPI’s kunnen we samen resultaten boeken.
Sturen..
“Strategie maakt het mogelijk, mensen maken het succesvol” De realisatie van de strategie kan alleen succesvol zijn als deze gekoppeld wordt aan menselijk gedrag, Stuur op de competenties die de visie en strategie van de organisatie ondersteunen. Wij stemmen de vereiste competenties af op de behoeften en vaardigheden van de individuele medewerker en realiseren daardoor een effectieve beweging richting realisatie van de doelen.
Overzicht van onze oplossingen: