SUCCES IN SALES IN 2022

'Dit jaar lukt het wel'


Nu we 2021 achter ons hebben gelaten en we de nieuwe doelen en verkoopdoelstellingen voor 2022 zijn opgesteld, vragen we ons allemaal af of deze te realiseren zijn. Wat we daarom voor 2022 nodig hebben is een aanpak die aansluit bij de veranderingen in de wereld én in de markt. Plus alle noodzakelijke skills en processen om je plan in praktijk te brengen.

Vóór de pandemie werd 67% van de aankoopbeslissingen in B2B genomen nog vóór het eerste persoonlijke contact. Als gevolg van de pandemie is dit inmiddels gestegen tot 80%. Een goed werkende marketing- en verkoopstrategie voor het online gedeelte van sales is dus van vitaal belang. Ondertussen blijft het ook lonend om je te richten op de 20% sales die nog wél face-to-face is. Hoe maak je het verschil in persoonlijke afspraken met een klant of prospect?

Genoeg uitdagingen waar we met onze klanten invullingen aan geven en waar we jullie met een reeks webinars mee op weg willen helpen. In iedere episode van ‘Dit jaar lukt het wel – sales in 2022’ zoomen we in op een aantal van deze topics.

Mocht je webinars gemist hebben dan kun je die hier nogmaals terugzien.

Verder kun je hier de checklist aanvragen die je kunt gebruiken om je goed voor te berieden op een succesvolle B2B salesmeeting.

 

 

 

 

Volgende webinar: Sales 2022 – De kracht van voorspelbare motieven

In het eerste webinar van dit jaar bespraken we dat 80% van alle aankoopbeslissingen door de klant wordt genomen nog vóórdat hij met iemand van sales in contact komt. Hoe maak je het verschil binnen de resterende 20% van de reis van de klant? De oplossing schuilt in een goede voorbereiding. Statistieken over het marktaandeel en de omzet van jouw klant zijn belangrijk. Maar een goede voorbereiding gaat verder dan cijfers: die draait om het begrijpen van de mindset van de klant.

Door de drijfveren en motieven van een klant goed te begrijpen, kun je de juiste vragen stellen en met overtuigende argumenten komen. Dit vergroot de kans op een succesvol gesprek. Wil je meer weten over hoe je in de mindset van de klant kunt komen, schrijf je dan in voor ons volgende gratis webinar.

Meer weten? Bel +31 (0) 20 2800 800 of stuur een email naar info@pawlik.nl

Share
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on Twitter

Joan Muyskenweg 22
1096 CJ Amsterdam

+31 20 2800800
info@pawlik.nl